FaceBook ta payla� Googlede Ara

Beyaz Show 22 Kasım 2013 - Vine Olay Yerinden Bildiriyorum Videosu

Beyaz show, Beyaz show 22 kasım 2013, Beyaz show 22 11 2013, Beyaz show vine görüntüleri, Beyaz show vine videosu, Beyaz show olay yerinden, Beyaz show olay yerinden bildiriyorum videosu, Beyaz show olay yeri videosu, video, vine, vine at,


Kanal D'nin sevilen talk show programı Beyaz Show, her hafta birbirinden ünlü konukları ağırlamaya devam ediyor.


Beyaz Show

Beyaz Show'un bu haftaki konukları, Pop müziğin güçlü seslerinden Ziynet Sali, "İntikam" dizisinde oynayan Mert Fırat, Emre Karayel, Özge Ulusoy, Timur Acar.


Sohbeti, eğlencesi ile, komik videoları ve skeçleriyle Beyaz Show bu hafta da bomba gibi...




Beyaz Show'da 22 Kasım 2013 akşamı Vine videoları vardı. Her hafta bir konu veren Beyaz, bu konu ile ilgili çekilmiş 7 saniyelik Vine videolarını yayınlıyor. Bu haftaki Vine videosunun konusu "Olay yerinden bildiriyorum". Beyaz Show "Olay yerinden bildiriyorum." Vine videosuyla izleyenleri eğlenceli dakikalar yaşattı.

Beyaz Show 22 Kasim 2013 - Vine Olay Yerinden Bildiriyorum Videosu

FaceBook ta payla�

Kategori: , , , , , ,

0 yorum