FaceBook ta payla� Googlede Ara

Aydilge Aşka Gel Şarkı Sözleri ve Klibi İzle 2014



Son zamanların popüler müziği haline gelen şarkı Aydilge'nin aşka gel şarkısı oluyor.Bu kadar popülerliğe yükselmesinin nedeni son zamanlarda çok popüler olan Kiraz Mevsimi dizisinin jeneriklerinde görünmesi oldu.Son zamanların popüler dizisi Kiraz Mevsimi sayesinde yoğun ilgi gören şarkı kısa zamanda yoğun bir hit yapacağa benziyor.

Aydilge Aşka Gel Şarkı Sözleri 

Kalbimi çaldın bir anda
Kaçmamı beklemedin sen
Belki de hep zile basıp da
Kaçmayı sevdiğinden

Gerçeği gördüm bir anda
Yok duramam buralarda
Ateşle oynamak isterim
Yana yana yan yana

Narinna nanana
Teninde fırtına
Narinna nanana...

Hadi sen de söyle
Aşka gel de böyle deli delice
Ateşin içinde yanmıyorsa
Sevda neyime
Gerisi bahane ben divane
Öpse beni delice
Ateşin içinde yanmıyorsa
Sevda neyime
Aşkın delice...

Hadi Gel Aşka, yanıma
Hadi Gel Aşka
Bu defa başka
Yanıma...

Hadi sen de söyle
Aşka gel de böyle deli delice
Ateşin içinde yanmıyorsa
Sevda neyime
Gerisi bahane ben divane
Öpse beni delice
Ateşin içinde yanmıyorsa
Sevda neyime

Aydilge Aşka Gel Klibi İzle

FaceBook ta payla�

Kategori: , , , , , , ,

0 yorum